gatta_ikona
Ela Prochowicz
12/12/2013

Gatta dla pokoleń

Kampania z udziałem Beaty Tyszkiewicz, Katarzyny Zielińskiej i Julii Kuczyńskiej „Maffashion” to pomysł Gatty na podsumowanie 20 lat działalności. To także ukłon w stronę kobiet w różnym wieku, bo jak głosi hasło kampanii – Gatta jest „dla pokoleń

Gatta – marka, która od 20 lat towarzyszy na co dzień milionom kobiet – hucznie świętuje swój jubileusz. Z okazji urodzin przygotowała kampanię z udziałem trzech znanych Polek, reprezentujących różne pokolenia kobiet. Piękne, niepowtarzalne, z klasą i indywidualnym stylem. Takie są nowe ambasadorki Gatta.

„Zapraszając do jubileuszowej kampanii przedstawicielki trzech pokoleń kobiet, chcieliśmy symbolicznie podziękować wszystkim naszym klientkom. Tym, które są z nami od samego początku i tym młodszych, które dołączyły do nas w trakcie ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie” – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.
Beata Tyszkiewicz – ikona stylu i prawdziwej klasy – jak sama przyznaje od lat korzysta z produktów marki.  Reprezentuje pokolenie najwierniejszych klientek Gatty – tych, które sięgają głownie po klasykę, bo w niej czują się naprawdę kobieco. Katarzyna Zielińska to kobieta z charakterem. Spośród modeli Gatta uwielbia kabaretki. W reklamie pozuje w równie seksownych rajstopach imitujących pończochy. Reprezentuje pokolenie pewnych siebie, pięknych i spełnionych kobiet. Najmłodszą ambasadorką jest Julia Kuczyńska „Maffashion”, która z marką współpracuje już od kilku lat. Niegdyś pokazywała rajstopy Gatta na swoim blogu. Teraz prezentuje je na bilbordzie. Wybrała model Poppy, zaprojektowany z myślą o młodych fashionistkach, które zawsze „są w trendach”.


Obecnie produkty marki Gatta to:

Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
Gatta Beauty – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które działają niemalże jak wizyta w SPA. Posiadają specjalne włókna, które w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych;
Joannahorodyńskagatta – kolekcja damskiej odzieży zaprojektowana przez Joannę Horodyńską z myślą o młodych, nowoczesnych kobietach;
Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
Gatta Active Shapewear – bielizna modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
Gatta Underwear for man – bielizna dla mężczyzn.
Więcej informacji  na www.gatta.pl

gatta_ikona
gatta_ikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.