anatakajesienikona
Ela Prochowicz
11/12/2012

Anataka jesień/zima

Kolekcja Anataki na jesień i zimę 2012/2013 jest niezwykle luksusowa, szykowna, ale przede wszystkim różnorodna. Kolekcja stanowi interpretacje dominujących trendów, a także nowe oblicze klasyki: ponadczasową pepitkę czy zawsze modną czerń

Kolekcję stworzyła Anna Banasiak, pomysłodawczyni marki Monnari, która teraz wykreowała nowe dzieło Anatakę – modę dla kobiet, ceniących klasykę, ale marzących o odrobinie szaleństwa. Anna Banasiak szybko zauważyła zmiany zachodzące w polskiej modzie, wyczuła potrzeby kobiet, które chcą czuć się atrakcyjnie i młodo niezależnie od sytuacji. To podejście w dużej mierze zdeterminowało filozofię Anataki – marki odpowiadającej na potrzeby współczesnych kobiet.
„Cieszę się, że nasze wydarzenie spotkało się z zainteresowaniem dużej grupy dziennikarzy i stylistów, którym mogliśmy zaprezentować jesienno-zimowe oblicze Anataki. Po raz pierwszy przedstawiliśmy kolekcję Anataki tak szerokiej publiczności, a dzięki Małgosi Czudak rozpoczęły się ciekawe dyskusje o trendach i modzie XXI wieku” – mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka.
Prowadzącą wydarzenie była Anna Popek, miłośniczka, a także jedna z największych ambasadorek marki. O stylizacjach i kolekcji opowiedziała Barbara “Prinii” Perkowska – stylistka i makijażystka gwiazd.
Anataka dba także o kobiety, które szukają alternatywy dla korporacyjnych barw, oferując ołówkowe spódnice w modnej zieleni czy mocnym amarancie. Sezon jesień-zima to także powrót czerwieni. Dla stworzenia ciekawego efektu stylizacji marka zadbała także o dodatki. Duże skórzane torby w modnych kolorach, ciężka biżuteria czy kołnierz z futra to must have damskiej garderoby.

Dodatkowe informacje:
Anataka to polska marka, która powstała w 2011 roku. Jej twórczynią jest Anna Banasiak, pomysłodawczyni Monnari. Kolekcje Anataki dedykowane są kobietom, które lubią modę, ale cenią sobie także komfort i wygodę. Anataka oferuje pełną kolekcję ubrań od bluzek, koszul, przez marynarki, sukienki, swetry, kurtki, płaszcze i spodnie. Projektanci marki zadbali także o dodatki do stylizacji, oferując biżuterię, szale, torby, paski oraz obuwie. Sprzedaż produktów Anataka odbywa się przez internet na www.anataka.pl.
Więcej informacji na www.anataka.pl

anatakajesienikona
anatakajesienikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.