Joanna-Kostrzewska-IKONA
Redakcja
10/01/2016

Joanna Kostrzewska: Przeszkody są darem

„Gdy nie wiesz, do jakiego portu zmierzasz, pomyślne wiatry nie będą Ci wiały” – Seneka

Wierzę, że na drodze naszego życia, każda przeszkoda jest naszym cennym darem, który uczy nas i wzmacnia. Przeglądamy się w sobie, jak w lustrze, bo wszyscy jesteśmy połączeni. Czym jest SUKCES? Z pewnością to droga do samorealizacji, osiągnięcia celów i marzeń. Ta droga wymaga wielkiej koncentracji i włożenia wielkiej energii. Dla mnie SUKCES to nie jest blask fleszy czy bezpieczeństwo finansowe. To WIELKA wiara w to, że zawsze może być lepiej nam wszystkim. To misja, która przenika wszystkie sfery życia. To ciągłe uczenie się, samoobserwacja, pokonywanie swoich słabości i pokora. To dzielenie się swoim doświadczeniem, nauka równowagi i przyjmowanie wyzwań.



Historia powstania marki RevitaLash® jest niezwykle poruszająca. Dlaczego akurat z tą marką postanowiła pani nawiązać współpracę?
Joanna Kostrzewska:
Był to czas, kiedy poszukiwałam nowych inspiracji do działania. Głęboko wierzę, że wszystko co nas w życiu spotyka, ma ukryty sens. Wszystkie nasze doświadczenia prowadzą nas do odkrycia sensu naszej drogi i istnienia. RevitaLash® poznałam dzięki siostrze męża – Arlecie, która jest fizjoterapeutką w Stanach Zjednoczonych. Moja przyjaciółka zachorowała na raka, kiedy miałyśmy po 18 lat. Szybka reakcja uratowała wtedy jej życie. Z kolei mój średni syn, cudem przeżył pobyt i wybudzanie ze śpiączki na OIOMie. Te wszystkie doświadczenia sprawiły, że gdy poznałam niezwykłe działanie RevitaLash® i autentyczną historię rodziny Brinkenhoff, czułam, że jest to marka, która pozwoli mi na działania wykraczające poza zwykłe dostarczanie produktów i będę mogła wyrazić siebie i swoją życiową misję.

Poznała pani twórcę marki doktora Brinkenhoffa i jego rodzinę?
Rodzina Brinkenhoff, pomimo choroby i problemów, jakie każdy z nas ma do pokonania, nie traciła nadziei i razem stworzyła coś więcej, niż cudowną markę RevitaLash®. Rodzina Brinkenhoff dała nam nadzieję na walkę z chorobą, ale również zwycięstwo wartości, jakimi są: rodzina, miłość i relacje między ludźmi, które są kluczem do sensu naszego istnienia. Miałam ogromne szczęście poznać kochaną Gayle Brinkrnhoff, dla której doktor Michael Brinkenhoff stworzył odżywkę do rzęs RevitaLash®. Gayle emanowała cudownym dobrem i zrozumieniem, a swoją postawą zmieniła bieg życia wielu ludzi. Pokazała, że można wygrywać z chorobą przez ponad 20 lat dzięki pozytywnej postawie i działaniom na rzecz innych chorych.
Miałam zaszczyt gościć Gaylę w Polsce i towarzyszyć w czasie jej wywiadów na potrzeby prasy i telewizji oraz podczas konferencji prasowej, podczas której Gayle przekazała 25 tys. zł na polskie Amazonki Prezes Fundacji – Krystynie Wechmann. Gayle odbyła również bardzo ciepłe spotkanie w Klubie Amazonek w Poznaniu. Zachwycona była rodzinną atmosferą polskich Amazonek.
Bardzo wiele zawdzięczam Gayle. Była to kobieta o wielkim sercu i empatii. Podczas wspólnych chwil przekazała mi misję tworzenia pokoju w SERCU, a jej motto – „Every day is like a gift” – przypomina mi o celebrowaniu i docenianiu życia. Z kolei doktor Michael Brineknhoff to bardzo wspaniały człowiek, którego wielka miłość do ludzi, świata i odpowiedzialność są misją życiową. Byłam bardzo wzruszona, gdy towarzyszyłam doktorowi Brinkenhoffowi przy odbieraniu nagrody Perły Dermatologii Estetycznej dla odżywki do włosów od Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych. Dariel Sidney, córka Gayle Brinkenhoff, to cudowna osoba, która każdego roku odwiedza Polskę i spędzamy wspólnie czas. Przez te wszystkie lata stałyśmy się sobie bardzo bliskie. W tym roku odwiedziła nas z okazji powstania Fundacji PLAZA ANGELS i wprowadzenia nowej linii dla delikatnych cienkich włosów ReGenesis TM by RevitaLash®. W przyszłym roku wybieram się do Kalifornii, będziemy z Dariel dokumentować historię rodziny Brinkenhoff oraz wydarzenia w Polsce i spełni się moje kolejne marzenie.

Co jest misją marki RevitaLash®?
Misją Athena Cosmetics, producenta RevitaLash®, jest dostarczanie bezpiecznych i wysokiej jakości produktów, w połączeniu z bezkompromisową uczciwością i duchem filantropii.

Co robi RevitaLash® dla nas, kobiet?
Marka RevitaLash® to bezpieczne i wysoce skuteczne kosmetyki. Rodzinna firma wspiera działania związane z profilaktyką raka piersi w Stanach Zjednoczonych i na świecie, np. niemiecką fundację Rexrodt von Firck. W Polsce wspólnie z Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”, dzięki zaangażowaniu gabinetów, stworzyłam akcję profilaktyki raka piersi „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Od ponad sześciu lat Zespół Plazanet RevitaLash® Polska każdego dnia przekazuje do naszych gabinetów i wszystkich fanów marki ulotki z profilaktyką raka piersi, nadając sens naszym działaniom i rozpalając światełko świadomości. Dziękuję za wsparcie naszym gabinetom, to dzięki ich otwartości jest możliwe wprowadzanie pozytywnych zmian i organizowanie aukcji charytatywnych. Po śmierci Gayle Brinkenhoff powstał cykl sympozjów CITY OF HOPE jej imienia, który wspiera badania nad rakiem piersi.
Za marką RevitaLash® stoi jednak coś więcej niż produkty. To świat oparty na relacjach międzyludzkich, wartościach, wzajemnej pomocy, a przede wszystkim – na PASJI i RADOŚCI. To poczucie, że wszystko, co robimy, ma głęboko ukryty sens i to daje siłę.

Co wyróżnia markę RevitaLash® na tle innych produktów kosmetycznych?
Przede wszystkim są to spełnione obietnice i unikalny skład receptury RevitaLash® opracowany przez zespół doktora Brinkenhoffa. Dziś rodzinna firma Athena Cosmetics cieszy się pozycją światowego lidera w dziedzinie opracowywania innowacyjnych i funkcjonalnych kosmetyków. Zdobyła międzynarodowe uznanie i liczne nagrody m.in. Prix de Beaute – magazynu Cosmopolitan, Best Beauty Buys – magazynu In Style i wiele, wiele innych.
Do produktów marki RevitaLash® należy wielokrotnie nagradzana odżywka stymulująca wzrost rzęs RevitaLash® ADVANCED dostępna w dwóch pojemnościach: 3,5 ml – 6 miesięcy codziennej kuracji (330zł) oraz RevitaLash® ADVANCED 2 ml – 3 miesiące codziennej kuracji (250zł). Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostały potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. RevitaLash® ADVANCED jest przetestowana dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki. Odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpiecznie aplikować u nasady rzęs. Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia. Unikalny skład RevitaLash® ADVANCED zawiera opracowane przez zespół doktora Brinkenhoffa aktywne molekuły pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych, wyciągi roślinne, m. in.: z palmy sabałowej, żeń-szenia, zielonej herbaty, pszenicy, nagietka lekarskiego, które uzupełnione są o działanie aktywnych nanopeptydów.
Do gamy produktów należą: Revitabrow® ADVANCED – odżywka do brwi, RevitaLash® Volumizing Mascara – tusz do rzęs, RevitaLash® Volumizing Primer- pentapeptydowa niebieska baza pod tusz, RevitaLash® Fineline Primer – krem-podkład pod makijaż, który wypełnia drobne linie i zmarszczki, RevitaLash® Spotligh Highlighting Pencil – zaczarowany ołówek do rozświetlania urody, RevitaLash® HI-DEF TINTED Brow Gel – wielozadaniowy żel do brwi. Produkty marki RevitaLash® są zdobywcami wielu międzynarodowych nagród. Wyjątkowo skuteczna odżywka do włosów Hair ADVANCED by RevitaLash® otrzymała nagrodę Prix de Beauté magazynu Cosmopolitan oraz prestiżową nagrodę – Perłę Dermatologii Estetycznej przyznaną przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych. W listopadzie w Polsce pojawiła się nowa linia produktów do włosów ReGenesis by RevitaLash®.

Jak powstała Fundacja PLAZA ANGELS?
Fundacja PLAZA ANGELS powstała 11 września 2015 roku. Fundacja działa na rzecz pokoju na świecie i jest poświęcona pamięci Gayle Brinekhoff. Misja fundacji łączy się z  moją filozofią życia i filozofią życia moich przyjaciół. Od 2010 roku przekazuję ludziom spotykanym na swojej drodze życia Anioły, wykonywane przez artystów. Kolekcja liczy już ponad 1000 Aniołów na całym świecie, pierwszy Anioł został przekazany przyjaciółce, która odbywała leczenie odwykowe. Dziś kolekcja przerodziła się w sygnowaną kolekcję PLAZA ANGELS.
Działania na rzecz pokoju na świecie przypominają, że możemy go rozpocząć od budowania pokoju we własnym SERCU. Celem PLAZA ANGELS jest łączenie polskich i międzynarodowych fundacji, stowarzyszeń, organizacji, przekazując im dedykowane artystyczne kolekcje anielskie, wspierając ich MISJĘ.
Symbol Anioła przypomina, że wszyscy ludzie są ze sobą połączeni. Aniołowie łączą religie świata. To symbol naszej ochrony przez Anioła Stróża oraz potwierdzenie, że wszystko to, co nas spotyka, ma głęboko ukryty SENS. Anioł jest także obrazem odwiecznego wyboru między dobrem a złem, wyboru, którego każdego dnia dokonujemy w naszym Sercu. Anioły pokochała również Gayle Brinkenhoff, były one naszym duchowym dialogiem pomiędzy religiami.
Już w pierwszych miesiącach działalności, PLAZA ANGELS przygotowała nową kolekcję dla: Fundacji „Światło” z Torunia – kolekcja dla „Śpiochów”, Akademii Walki z Rakiem – 13 oddziałów, Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – Klub Amazonek w Sosnowcu, Fundacji Rak’n’ Roll – „Boskie Matki” oraz dla szpitali.
Fundacja PLAZA ANGLES wsparła również premierę filmu „Chemia” Bartka Prokopowicza. Ze względu na historię powstania PLAZA ANGELS i historię rodziny Brinkenhoff.
PLAZA ANGELS (wraz z marką RevitaLash) została poproszona o wsparcie premiery filmu „Ma ma” Penelope Cruz, dla której został przygotowany specjalny Anioł w ramach uznania i podziękowanie za poruszanie tematu choroby nowotworowej. To debiut producencki Penelope Cruz, tym bardziej PLAZA ANGELS cieszy się z tej współpracy. Ponadto, 8 października 2015 roku Anielska kolekcja PLAZA ANGELS towarzyszyła JUSTYNIE STECZKOWSKIEJ w czasie koncertu w Londynie w Union Chapel na trasie koncertu „Magia Trwa” związanego z płytą „Animą”. Specjalnie dla artystki została przygotowana kolekcja PLAZA ANGELS, które Justyna Steczkowska z radością przekazuje fanom na swoich koncertach.

Czy pasja dodaje skrzydeł?
Wiara, pasja i miłość do tego, co się robi, jest dla mnie najważniejsza. Poczucie, że w pozytywny sposób możemy wpływać na losy nas wszystkich oraz uczyć się od siebie nawzajem daje siłę i dodaje wiatru w żagle.

Komu rekomendowane są kosmetyki z serii Mama Mio?
Moja firma Plazanet jest również wyłącznym dystrybutorem marki MIO® Fit Skin For Life, która posiada niezwykle bezpieczną linię dla kobiet w ciąży MAMA MIO® oraz dla osób aktywnie dbających o ciało. Niedawno urodziłam mojego trzeciego synka. Z MAMA MIO® mogłam spać spokojnie, bo moja skóra była zabezpieczona, a ta właśnie marka kosmetyków dała mi zdrową, jędrną, świetlistą skórę. Dzięki gwarancji i formule „No Nasties” każdy produkt jest w pełni bezpieczny dla mamy i dziecka. Misja MIO i MAMA MIO doskonale wpisuje się w moje życiowe wartości, dotyczące narodzin i dbania o ciało.

Poza pracą pełni pani rolę żony i matki. Jakie są obowiązki mamy i właścicielki firmy. Jak udaje się pani pogodzić obydwie sfery?
Myślę, że to jedno z najtrudniejszych zadań, które stoi przede mną każdego dnia. Uczę się każdego dnia odróżniać rzeczy ważne od najważniejszych. To nieustanna lekcja, aby pilne sprawy firmowe nie wykradały przestrzeni przeznaczonej dla rodziny.

Rozmawiała: Agnieszka Słodyczka
Fot. Żaneta Niżnikowska/NM Studio

Joanna-Kostrzewska-IKONA
Joanna-Kostrzewska-IKONA

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.