reservedmenikona
Ela Prochowicz
25/09/2012

Reserved men

Męska odsłona kampanii Reserved na sezon jesień-zima 2012/13 to Nowy Jork i bardzo znani modele. W sesji wizerunkowej wystąpił Hiszpan Gerard Salla – twarz kampanii Boss Black, a do sesji lookbook marka zaprosiła Brazylijczyka Maxa Mottę

Max bierze udział w największych męskich pokazach m in Dior, Giorgio Armani, Vivienne Westwood, John Galliano, Hermes, Mugler. Ma na swoim koncie ostatnie kampanie Toma Forda i Tomy Hilfigera.
„Uznaliśmy, że Nowy Jork jest wymarzonym tłem dla energetyzującej, pełnej koloru i ciekawych printów, jesienno-zimowej kolekcji Reserved. W nadchodzącym sezonie postawiliśmy na trendy, które idealnie odpowiadają potrzebom nowoczesnego miejskiego dress kodu. Dlatego zdecydowaliśmy się je pokazać w przestrzeni, która inspiruje mieszanką kultur i narodowości” – mówi Agnieszka Łabuszewska, marketing manager Reserved.
Międzynarodowy był też zespół, który pracował przy realizacji kampanii. Nad stylizacją sesji wizerunkowej i lookbookowej czuwała pochodząca ze Szwecji Karin Smeds, która ma w swoim portfolio realizacje m In dla Sisley, Vagabond i H&M.
Jesteśmy marką obecną na wielu rynkach europejskich.  Powierzenie stylizacji osobie spoza Polski było celowym zabiegiem, gdyż pracujemy nad nowym, bardziej uniwersalny charakterem wizerunku.  Zaufaliśmy doświadczeniu Karin i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej interpretacji Reserved”– dodaje A. Łabuszewska.


Autorem zdjęć do najnowszej kampanii Reserved jest Mateusz Stankiewicz, a Joachim Johnson, znany z poprzedniej sesji backstage, w reportażowych kadrach, oddał wyjątkową wielkomiejską atmosferę planu zdjęciowego.

Więcej informacji dostępnych jest w najświeższym serwisie www.reserved.com.

reservedmenikona
reservedmenikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.