Przyciągnięcie klientów to w branży gastronomicznej coraz trudniejsze wyzwanie. Jedni stawiają na sprawdzone franczyzy, inni próbują stworzyć własną markę o specyficznym wizerunku, choćby i małą, bez planów ekspansji.
Pamiętacie lawinę knajpek powstałych na fali popularności Naszej Klasy? Skończyły – niestety – tak jak i polski portal społecznościowy. Czy inaczej będzie w przypadku tego koreańskiego lokalu? Kawiarnia Yeonnam-Dong w Seulu powstała rok temu i jest zainspirowana popularnym programem telewizyjnym W, którego bohaterowie podróżują pomiędzy światem realnym a tym rysunkowym, gdzie otacza ich jedynie biel i czarne kontury przedmiotów.
Właśnie taki, dwuwymiarowy świat, powstał w tej wyjątkowej kawiarni. Od podłóg i ścian, przez meble, po naczynia – prawie wszystko daje iluzję płaskości, którą wspiera dobrze skomponowane oświetlenie ograniczające rzucany cień.
Całość to prosty i niedrogi w wykonaniu projekt, który robi doskonałe pierwsze wrażenie. Pytanie tylko, czy będzie skłaniał klientów do powracania do nietypowej kawiarni. Osobom rozważającym założenie własnego lokalu o nietypowej estetyce polecamy śledzenie profilu kawiarni na instagramie, ponieważ wyniki finansowe chyba nie są najgorsze. Lokal regularnie wstawia grafiki sugerujące, że wyprzedano cały asortyment na konkretny dzień i doszło do wcześniejszego zamknięcia.
CytujSkomentuj
Uwielbiam taki klimat! Ależ ktoś miał pomysł, mega! Naprawdę wygląda jak z kreskówki czy z komiksu i bardzo chętnie bym się wybrała i sądząc po artykule, nie tylko ja Szkoda, że to drugi koniec świata
CytujSkomentuj
No nie powiem, bardzo to ciekawie wygląda i rzeczywiście pomysł niczego sobie Choć na żywo może się chyba troszeczkę zakręcić w głowie od tego komiksowego wszechobecnego tła