Jacek_Bilczyński_Premiera
Jacek Bilczyński na premierze EksMagazynu. Fot.: EksMagazyn
Anna Chodacka
09/11/2010

EksMagazyn wystartował!

28 października w hotelu Andel’s w Krakowie odbyła się uroczysta premiera EksMagazynu, okraszona pokazem kolekcji młodej polskiej projektantki Aleksandry Markowskiej, ubrań francuskiej marki BGN oraz bielizny męskiej marki Triumph

Debiut w Krakowie spotkał się z zainteresowaniem mężczyzn i zachwytem kobiet. – Nareszcie magazyn, który rozbiera mężczyzn! – mówi Magda Gessler, która przyznaje jednocześnie, że najatrakcyjniejszą częścią męskiego ciała jest jego mózg. – Myślę, że to magazyn dla ludzi – uśmiecha się Janusz Radek, a Jacek Bilczyński, który wcielił się w postać Upiora w Operze dorzuca. – Myślę, że kobiety chcą czegoś innego, niebanalnego. EksMagazyn właśnie taki jest – dodaje.

Papierowa wersja EksMagazynu, której teaserowy numer możecie znaleźć już w najlepszych salonach urodowych w Warszawie i Krakowie oraz najpopularniejszych klubach w tych dwóch miastach, to unikalne w skali kraju przedsięwzięcie, które zdefiniuje na nowo pojęcie „magazyn kobiecy”. Znajdą się w nim autorskie treści najwyższej jakości, a przede wszystkim dwa działy, których próżno szukać gdziekolwiek indziej: męskie metamorfozy oraz sesja prezentująca męskie akty. Nie zabraknie również popularnych działów, jak seks, zdrowie, uroda, design, moda, podróże. To będzie prawdziwa rewolucja w segmencie prasy kobiecej.

Materiał video z premiery, który ukazał się w Superstacji

W pierwszym numerze EksMagazynu można znaleźć m.in. wywiady z ludźmi znanymi w świecie show biznesu i sztuki: Januszem Radkiem, Magdą Gessler, Jerzym Urbanem, Marcinem Gortatem, artystą internetowym CeZikiem, modelką Agą Czerwińską, reportaże społeczne, intrygujące teksty dotykające sfery życia seksualnego, reportaż z podróży po Maroku w Ramadanie, artykuł definiujący twórczość Quentina Tarantino, a także informacje o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych w Warszawie i Krakowie. Dla Czytelniczek strony www.eksmagazyn.pl, mamy dobrą wiadomość – wyjątkowo tym razem treści z papieru znajdziecie w naszym portalu. Chcemy, żebyście mogły poznać wszystkie materiały z premierowego wydania, gdyż nie będzie ono dostępne w regularnej sprzedaży.

Przede wszystkim jednak, nasze Czytelniczki, znajdą w EksMagazynie ekskluzywną sesję zdjęciową stylizowaną na słynny musical Andrew Lloyda Webbera „Upiór w Operze”, prezentującą jednego z najpiękniejszych mężczyzn w Polsce – Jacka Bliczyńskiego. – W Polsce nikt jeszcze oficjalnie nie rozbiera mężczyzn. Nagie męskie ciało nadal jest tematem tabu, my pokażemy, że może być zmysłowe i interesujące tak samo, jak kobiece – mówi Aneta Zadroga, redaktor naczelna EksMagazynu. – Nie boimy się poruszać tematów, o których inni milczą, mówimy głośno o seksualności kobiet i mężczyzn, piszemy o ważnych sprawach społecznych, które dotykają każdej z nas – wylicza.

EksMagazyn to pierwsze wydawnictwo dla kobiet, które zaczęło funkcjonować równocześnie na trzech platformach dystrybucji. Magazyn papierowy poprzedził profesjonalny serwis, aktualizowany codziennie, z myślą o czytelniczkach nastawionych na szybką, sprawnie dobraną i napisaną informację. Tradycyjny miesięcznik z unikalnymi artykułami oraz fotografiami trafił na rynek półtora miesiąca po premierze serwisu i jest bardziej luksusową wersją, przeznaczoną dla wymagających czytelniczek, które preferują tradycyjne media. Dla kobiet, które lubią mieć ulubiony magazyn zawsze pod ręką, ale w formie elektronicznej przewidziano specjalne e-wydanie pisma.

Kolekcja Aleksandry Markowskiej, fot.: EksMagazyn

EksMagazyn dostępny będzie w Warszawie i Krakowie w kilkuset punktach – modnych pubach i restauracjach, salonach piękności, ośrodkach SPA, salonach fryzjerskich, a także w e-sprzedaży. Od grudnia będzie dostępny w sprzedaży detalicznej w wybranych punktach prasowych. Nakład pierwszego numery wyniesie 2 tys. egzemplarzy, drugiego – 3 tys. Cena to 6,9 zł.

Za realizację serwisu internetowego www.eksmagazyn.pl odpowiada Insignia – najskuteczniejsza według klientów agencja interaktywna w Polsce (zgodnie z badaniem satysfakcji klientów agencji interaktywnych przeprowadzonym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Media&Marketing Polska). Za komunikację z mediami, obsługę PR oraz strategię online oraz rozwoju papierowego magazynu odpowiada Wydawnictwo Press Factory. Doradztwo z zakresu komunikacji, użyteczności oraz strategii online dla serwisu internetowego magazynu zapewnia agencja ImaginePR.

Życzymy przyjemnej lektury!


Niniejszym pragniemy podziękować wszystkim firmom, które zaangażowały się w organizację premiery miesięcznika EksMagazyn:


Jacek_Bilczyński_Premiera
Jacek_Bilczyński_Premiera

Komentarze Dodaj komentarz (2)

  1. czytelnik 09/11/2010 10:23

    CytujSkomentuj

    Gratuluję! Dobra robota!

  2. krysia 09/11/2010 20:03

    CytujSkomentuj

    moje gratulacje dla calego zespolu

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.