calezdoniameskaikona
Noah Mills dla Calzedonia/fot. mat.prasowe
gamma
12/05/2011

Calzedonia dla niego

Luksusowy jacht i plaże w Miami stały się tłem najnowszej kampanii reklamowej marki Calzedonia w jej odsłonie dla mężczyzn. Twarzą kolekcji już po raz drugi jest Noah Mills.

Jest to już druga kampania reklamowa Noah Millsa dla marki Calzedonia i jej męskiej linii odzieży plażowej „Coast to Coast”.
Ze swym niesamowitym ciałem, niemożliwą do zapomnienia twarzą , Noah Mills jest jednym z najpopularniejszych modeli współpracujących z największymi magazynami i domami mody, teraz także początkującym aktorem. Dean Isidro, międzynarodowej sławy amerykański fotograf, stał się autorem całej kampanii, wybierając plaże Miami jako jej idealne tło.
Noah Mills, urodzony w Baltimore w 1985 roku, zadebiutował w świecie mody już jako osiemnastolatek, pracując od tego czasu z najbardziej znanymi fotografami. W ubiegłym roku rozpoczął swoją karierę aktorska występując w filmie “Sex & The City 2”, grając rolę nowej „zabawki” Samanthy. Podoba się Wam sesja promująca męską linię Calzedonia?

calezdoniameskaikona
calezdoniameskaikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.