mohitojesienikona
Ela Prochowicz
28/09/2012

Jesień 2012/2013 w Mohito

Kobieta, jej ruch, pewność siebie, seksapil, emocje i tajemniczość już od stuleci stanowi największą inspirację dla artystów. W świecie mody jest ucieleśnieniem kanonu piękna, tego co można wyrazić słowami: glamour, elegancja, wyrafinowanie. Tak też można opisać jesienno – zimową kolekcję marki MOHITO

Najnowsza odsłona kolekcji MOHITO, to elegancja i zmysłowość z charakterem. Kolekcja zachwyca wyrafinowaną paletą:  głębokim odcieniom czerni towarzyszą złociste beże, ecru i winne czerwienie. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i piękne futra.
Nadchodzący sezon jest niezwykle inspirujący – łączy w sobie style, faktury, motywy. Idąc tym tropem projektanci marki MOHITO stworzyli modny mix klasycznej elegancji zestawionej z nonszalancką atmosferą Nowego Jorku.
Jesienno-zimowej kolekcji MOHITO towarzyszy kampania reklamowa ze zdjęciami Mateusza Stankiewicza. Wyprodukowana przez AFPHOTO sesja, w centrum uwagi stawia kobietę absolutną – zmysłową, wyrafinowaną i szykowną. Zdjęcia odbyły się w eleganckim Pałacu w Otwocku Wielkim, siedzibie Muzeum Wnętrz, które wystylizowano za pomocą współczesnych rekwizytów, tak, by podkreślały kwintesencję aktualnego trendu Mohito – nowoczesną elegancję.

mohitojesienikona
mohitojesienikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.