WCG_ikona
"Nie ma rzeczy niemożliwych"- to najważniejsze założenie programu concierge
Monika Mista
20/09/2011

Concierge – „synonim” luksusu

Słownikowa definicja concierge [wym. konsjerż] podaje, że takim słowem określano dozorcę lub dozorczynię domu w miastach francuskich, inaczej odźwierna/y, stróż(ka). Z aktualnym znaczeniem ma to jednak niewiele wspólnego. Dziś skojarzenia wokół tego terminu oscylują przede wszystkim wokół luksusu

Warsaw Concierge Group – specjaliści od zadań „niemożliwych”

Przymierzaliście okulary Toma Forda na lotnisku w Mediolanie i teraz nigdzie nie możecie ich odszukać? Potrzebujecie niani dla dziecka, która biegle mówi w języku norweskim? Chcecie uczcić urodziny ukochanej osoby w hiszpańskiej restauracji El Bulli, lecz na rezerwację stolika trzeba czekać 3 lata? Potrzebujecie osoby, która zorganizuje Wasz wolny czas w przerwie między lotami a w tym samym czasie zaopiekuje się Waszym mieszkaniem w Polsce? Jeśli choć na jedno z tych pytań moglibyście odpowiedzieć „tak”, to znaczy, że Wasze potrzeby należy rozpatrywać indywidualnie i obecność Warsaw Concierge Group w Waszym życiu jest niezbędna.

Luksus to pojęcie względne

Luksus i ekskluzywność to w XXI wieku bardzo powszechnie używane słowa. Może nawet nadużywane. Każdy chce mieszkać, odpoczywać i żyć ekskluzywnie. Ale gdybyśmy spytali kilkunastu osób, jak definiują te sformułowania, okazało by się, że dla każdego oznaczają coś innego. Dlatego, aby określić, jak funkcjonują faktycznie te terminy, zapytaliśmy konsultantów agencji Warsaw Concierge Group – osoby które każdego dnia realizują zlecenia, prośby i zamówienia wymagających klientów. Również dla ich klientów luksus ma wiele znaczeń: dla jednych jest to czas i jego oszczędność, dla innych to szczególny komfort, bądź wyjątkowe warunki realizacji danej usługi. Dlatego tak samo ważne jest zaplanowanie podróży służbowej wynajętym samolotem, jak organizacja urodzin dziecka czy opieka nad roślinami w domu klienta podczas jego nieobecności. Każda z potrzeb traktowana jest priorytetowo – to właśnie program concierge. -Luksusem dla naszych klientów jest świadomość, że dostępna jest osoba, która w każdej chwili jest gotowa zająć się ich sprawami, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Osobisty concierge z pewnością odbierze telefon o każdej porze dnia i nocy bez względu na okoliczności – mówi Monika Józefowicz, dyrektor zarządzająca WCG.

„Nieosiągalne” kaprysy

W programie concierge nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudniej dostępne. To idealne rozwiązanie dla ludzi, którzy mają bardzo ekskluzywne i sprecyzowane pragnienia. Przykładami takich wyszukanych zleceń zrealizowanych przez Warsaw Concierge Group mogą być m.in.: zegarek z limitowanej kolekcji, który jedna z Klientek chciała sprezentować mężowi. Na rynku pojawiło się zaledwie kilkanaście sztuk poszukiwanego modelu i wszystkie zostały sprzedane. Agencji udało się jednak dotrzeć do kilku z posiadaczy zegarka i skłonić jednego z nich do odsprzedaży. Inna z Klientek, będąc na zagranicznych wakacjach, zasmakowała wyrobów czekoladowych lokalnej cukierni. Nie pamiętała jednak miasteczka, ani nazwy słodyczy. W ciągu 3 dni udało się dostarczyć słodkości prosto do jej domu. Kolejny przykład wzorowej realizacji to zamówienie stolika w hiszpańskiej restauracji El Bulli, w której rezerwacji dokonuje się ok. 3 lata do przodu. Klient zażyczył sobie uczcić urodziny żony w tym wymarzonym przez nią miejscu. Dzięki staraniom WCG małżonkowie mogli spędzić ten wyjątkowy dzień w wyjątkowym miejscu.

Obsługa concierge to działania indywidualne i niejednokrotnie kompleksowe

Obsługa Warsaw Concierge Group odbywa się na wielu płaszczyznach. Oprócz wymienionych wyżej przykładów, zamówienia składane przez klientów są bardzo często związane z podróżami, zarówno prywatnymi, jak i biznesowymi. Potrzebują oni wtedy biletu lotniczego, hotelu, zorganizowania dodatkowych przejazdów, sugestii odnośnie tego, jak spędzić wolny czas w nowym miejscu. Agencja na bieżąco sprawdza aktualne wydarzenia kulturalne i ich dostępność, wskazuje miejsca, które warto odwiedzić oraz poleca restauracje i sklepy. Bardzo często konsultanci są niezbędni w załatwieniu spraw życia codziennego: awarie hydrauliczne, samochodowe, opieka nad dzieckiem, rezerwacja wizyty u fryzjera lub kosmetyczki.

Karta członkowska

Karta Warsaw Concierge Group to element programu concierge. Nie tylko identyfikuje klienta, ale zawiera również informacje, które pozwalają w każdej chwili skontaktować się z biurem oraz osobistym konsultantem. Karta honorowana jest przez partnerów WCG, jej posiadacze liczyć mogą na szczególne traktowanie i wyjątkowe propozycje korzystania z wachlarza ich usług. Mogą to być np.: otwarcie butiku poza godzinami pracy specjalnie dla klienta, stolik o dowolnej porze w najmodniejszej restauracji czy też butelka szampana i czekoladki czekające w pokoju hotelowym.

Cena luksusu

Usługi concierge są skierowane nie tylko do klientów indywidualnych, ale także do firm i korporacji. Działania prowadzone są zarówno na terenie kraju, jak i za granicą. W zależności od rodzaju usługi oraz ilości zakupionych kart członkowskich, warunki i koszty podlegają negocjacji. Orientacyjnie, w skali miesiąca, są to wydatki rzędu kilkuset złotych. Program zakłada bardzo dogodne indywidualne i uporządkowane formy rozliczeń. Obowiązuje bezwzględna dyskrecja, a wszelkie dane osobowe są ściśle poufne – klienci Warsaw Concierge Group często chcą zachować anonimowość. Są także członkowie, którzy oficjalnie potwierdzają swoją przynależność do agencji, ponieważ jest to niewątpliwie duma i prestiż.

Szczegóły oferty Warsaw Concierge Group na stronie: www.warsaw-concierge.com


Powyższy materiał jest materiałem promocyjnym

Opracowanie materiału: Monika Miśta

WCG_ikona
WCG_ikona

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.