DSC_3408
fot. materiały prasowe
Ela Makos
21/03/2016

Pudełkowy trend

Stosowanie odpowiedniej diety wcale nie jest proste. Dlatego też są ludzie i miejsca, dzięki którym łatwiej jest się zmierzyć z naszymi własnymi postanowieniami i celami

Nie da się przejść obojętnie obok panującego „pudełkowego” trendu. Wiele osób, uzbrojonych w pudełka z jedzeniem przygotowanym na cały dzień pracuje, studiuje, uczestniczy w spotkaniach biznesowych i prowadzi normalny tryb życia. Co skrywają te pudełka? Przede wszystkim odpowiednio skomponowane posiłki. Dieta pudełkowa nie musi być jednak trudna do zrealizowania. Co więcej, przygotowanie poszczególnych posiłków nie jest tożsame z długimi godzinami spędzonymi w kuchni. Szczególnie jeżeli mamy przy tym odpowiedniego pomocnika.

O jakich pomocnikach mowa? Chodzi o firmy, które działają w zakresie tego specyficznego cateringu – cateringu dietetycznego. Jedną z takich firm jest Fit Food Zone. Dzięki niej mieszkańcy Warszawy i okolic mogą codziennie otrzymywać swój świeży, odpowiednio dobrany, zdrowy posiłek. Jak to działa? To proste! Kontaktujemy się z przedstawicielami firmy i opowiadamy im o swoich oczekiwaniach. Podczas tej rozmowy warto powiedzieć naprawdę wszystko. Zaczynając od trybu życia i nawyków żywieniowych, a kończąc na tym, co chcemy osiągnąć przez dietę. Im więcej powiemy, tym lepiej dla nas. Specjaliści będą bowiem w stanie dopasować dla nas idealny zestaw.

– Poszczególne diety różnią się od siebie ilością kalorii. Diety podstawowe to: 1000, 1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 kalorii. Przy dietach sportowych i dla osób prowadzących aktywny tryb życia konieczne są diety o zwiększonej zawartości kalorii tj. 2500, 3000, 3500 i 4000 kalorii. Ale oferujemy także diety dla kobiet w ciąży i młodych mam – mówi właściciel i założyciel popularnej w Warszawie firmy Fit Food Zone, Łukasz Sznajder.

Przygotowywanie posiłków dla miłośników zdrowego odżywiania to jednak tylko jedno z zadań, z którym mierzą się przedstawiciele takich firm. W przypadku Fit Food Zone ważna jest między innymi współpraca z trenerami personalnymi, udział w imprezach sportowych, konferencjach czy eventach. Są oni wszędzie tam, gdzie mówi się o zdrowym stylu życia.

W przypadku takich firm istotne jest także pozostawanie z klientami w stałym kontakcie. Co więcej, dobrze jest motywować ich do dalszego działania. Jak to zrobić? Wystarczy korzystać z dobrodziejstw nowoczesnych technologii. Przykładowo Fit Food Zone każdego dnia przekazuje swoim klientom dużo dobrej energii oraz porady dotyczące tego, jak dbać o swoje zdrowie. Wspomnianej dobrej energii i atrakcyjnych rabatów warto szukać między innymi na stronie www.fitfoodzone.pl oraz na profilu firmy na Facebooku.

Źródło: Fit Food Zone
fot. materiały prasowe

DSC_3408
DSC_3408

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.